Spoty czy filmy reklamowe? Co wybrać?

Każdy kto prowadzi własny biznes i chciałby rozpocząć swoją przygodę z reklamą zastanawia się w jaki sposób to wykonać, aby treści dotarły do odbiorców. W reklamie chodzi bowiem o to, aby dotrzeć do potencjalnych klientów otwierając sobie tym samym perspektywę na zwiększenie firmowego zarobku. Porównajmy więc dwa dość popularne modele reklamy, czyli spoty reklamowe i filmy reklamowe. Obie formy promocji skierowane są do innego odbiorcy i zawsze należy brać to pod uwagę. Spoty reklamowe puszczane w lokalnych radiostacjach docierają do osób, które są nieco bardziej konserwatywne. Ze względu na dużą różnorodność w ramówkach poszczególnych stacji musimy każdorazowo dopasować miejsce puszczania naszego materiału do tego, kto tego radia słucha. Jeśli natomiast interesuje nas produkcja filmów reklamowych to tutaj będziemy musieli niestety wziąć pod uwagę dużo większe koszty takiej promocji. Samo wyprodukowanie przez profesjonalną agencję klipu promocyjnego to już niemałe koszty a należy pamiętać również o tym, iż czas antenowy w telewizjach jest z zasady dużo droższy niż w radiostacjach. Gdy więc wybieramy narzędzie promocji zwracajmy uwagę na budżet którym dysponujemy i odbiorców do których chcemy trafić.

Polecamy: produkcja spotów reklamowych Warszawa.